Skip to main content

Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra Terbaik Untuk Para Ibu

Hai semua, hari ini ummi nak berkongsi tentang satu produk yang ummi pakai semasa hamil ini dan akan memakainya juga selepas bersalin nanti. Kini usia kandungan ummi sudah mencecah trimester ketiga dan ummi amat memerlukan sesuatu produk yang sangat selesa dipakai setiap hari. 

Setiap wanita pastinya akan memakai baju dalam atau bra untuk keselesaan pada setiap hari. Ianya amat penting untuk seorang wanita dan seseorang yang bakal bergelar seorang ibu pastinya akan memakai bra yang mudah untuk menyusukan bayi. 

Hari ini ummi nak berkongsi cerita untuk semua wanita bergelar ibu atau akan bergelar ibu tentang produk ini iaitu : Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra. Ummi sangat berpuas hati dan selesa memakai Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra kerana ianya diperbuat daripada material anti bakteria dan menyebabkan tiada bau yang kurang menyenangkan apabila memakainya dan ummi tidak akan berpeluh di bahagian dada walaupun dalam keadaan cuaca yang panas.



Jom baca apa keistimewaan Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra ini :

1) Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra tidak mempunyai dawai atau besi dan ummi berasa sangat selesa kerana materialnya yang lembut dan mudah untuk payudara bernafas dan tidak berpeluh.



2) Terdapat 4 baris cangkuk di belakang bra supaya ummi boleh mengubahkan ikut kesesuaian untuk keselesaan semasa memakainya. Mudah dan senang kan.. tak perlu nak tukar jenis bra lain jika payudara membesar atau mengecil nanti..hehe
Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra Memang sangat Terbaik Untuk Para Ibu. Boleh dipakai semasa hamil , ketika menyusu dan tidak menyusu pun boleh pakai sebab keselesaan yang diutamakan. 



3) Mempunyai klip dibahu kiri dan kanan. Jika ummi menyusukan bayi selepas bersalin nanti,  ianya amat memudahkan dan mempercepatkan proses penyusuan semasa bayi lapar untuk menyusu walaupun semasa dirumah luar atau tempat awam.  Bra yang mesra untuk penyusuan dan memudahkan para ibu menyusukan bayi ketika berada dimana sahaja.  




4) Sentiasa memberi sokongan kepada pemakai untuk mengelakkan payudara kendur atau semasa payudara sedang membesar ketika hamil. Seperti semua ibu atau bakal ibu tahu, payudara kita akan membesar ketika hamil dan menyusu dan semestinya bra ini dapat menampung memberikan sokongan yang selesa semasa payudara membesar hari demi hari.



5) Mempunyai span yang kekal pada cup untuk melindungi puting payudara yang sedang sensitif dan memberikan lebih keselesaan ketika memakainya. Span juga tidak perlu dibuka atau ditanggalkan ketika membasuh bra. Payudara juga mudah untuk bernafas melalui ruang span yang ada didalam cup tersebut.



6) Diperbuat daripada material yang fabrik mudah untuk payudara bernafas dan fabrik yang mudah memeri ( stretchable ) serta tidak panas. Ibu hamil sangat memerlukan fabrik seperti ini kerana kadang kala ibu hamil akan berasa panas dan ianya sangat sesuai dipakai setiap hari kerana fabrik ini tidak menyebabkan kita berasa panas dan tidak berpeluh. Sesuai dengan keadaan cuaca di Malaysia yang selalu panas dan sedikit hujan.




7) Mempunyai pelbagai jenis warna yang menarik untuk si pemakai memilih warna kegemaran iaitu : 
Pink/ Light Blue/ Black/ Nude/ Dusty Purple/ Blue white stripe/ Purple white stripe/ Orange white stripe.



8) Mempunyai saiz yang pelbagai iaitu : Saiz : S - 2XL 



Kesimpulan dari pendapat ummi tentang Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra ini, ummi sangat berpuas hati dan selesa memakainya pada setiap hari samada berada di rumah atau berada diluar rumah. Mempunya keselesaan yang maksimum dan harga yang sangat berpatutan untuk semua ibu yang memakainya. Setiap para ibu wajib mempunyai koleksi dari Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra kerana boleh dipakai sejak hamil lagi dan selepas bersalin semasa menyusukan bayi juga sangatlah sesuai. 

Untuk info lanjut dan penerangan yang jelas tentang Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra, para ibu boleh melayari dan dapatkannya segera untuk keselesaan maksimum pada setiap hari yang bermakna :
⬇️



Semoga artikel ini dapat membantu para ibu membuat keputusan yang terbaik untuk memiliki Mamaway Ultra Light Antibacterial Seamless Maternity & Nursing Bra dengan keselesaan yang maksimum untuk sepanjang hari.







Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Percutian di I-City Shah Alam

Pada 1 Januari 2019 jatuh pada hari Selasa dan Negeri Selangor juga cuti umum pada hari tersebut. Kami sekeluarga tidak melepaskan peluang untuk bercuti sambil menyambut tahun baru 2019. Kami mengambil keputusan untuk staycation di Shah Alam. Suami saya telah menempah sebuah rumah di I-Suite berdekatan I-City untuk kami bermalam sambil menyambut malam tahun baru. I-Suite : pemandangan dari dalam rumah sangat cantik Husna dan Didi tiada terpisah :D Husna boleh main bola lagi dalam rumah ini Rumah yang sangat luas dan sangat selesa. Pada waktu petang, kami berjalan-jalan sekitar I-Suite kerana ada taman yang cantik. Pelbagai taman yang bertema seperti tema Harry Potter dan sebagainya. I-Suite ini memang tempat yang sangat sesuai untuk percutian keluarga disambil menikmati pelbagai pemandangan yang cantik dan boleh bergambar untuk kenangan. I-Suite cantik sangat bangunan ini kan Antara taman di I-Suite Taman Unta kot yang ni..haha Taman LOVE..pali

Ultra Wide Neck Baby Bottle - He or She

First impression when unboxing this amazing bottle is that its nipple is 100% silicone, soft, flexible and designed for optical compression (like mother's teat for breastfeeding baby). We also could adjust the flow of the teat as the needle is provided to extend the teat's width. ( S flow to X flow) Futhermore, it is made from silicone with antibacterial material and BPA free . Easy to use, easy to wash and easy to feed baby to drink milk or water 👍🏻 It is very suitable for newborn baby to start learning to drink milk with baby bottle. Since the teat is definitely like mom's teat, a baby won't be confused when drinking the mom's milk from this bottle. Husna really enjoys this bottle till she could sleep by herself while drinking from this bottle. Now, it helps me a lot to make sure she could sleep without mom's teat. For new moms that are looking for new bottle for your baby, must try this amazing bottle. Use code : UMMI5

Life Factor® OXXYPHENOLICS™ CLENSUP®

As a mum and wife, I need to be always healthy and stronger to manage my family. Life Factor OXXYPHENOLICS CLENSUP helps me to stay healthy everyday. It is remarkably nutritious, high in fibre and have 3 Billions of Probiotic cultures making my stomach consistently cleaned up from unhealthy elements in the body. I don't have to worry about it because it is clinically-tested ingredients from France and Canada. It is also suitable for men and women in all ages. It is really easy to bring along in my bag, to anywhere since it is in sachet forms, can be consumed one sachet daily. I could just mix one sachet with 200ml of cold water and drink instantly. I regularly drink it after each meal to clean up my stomach, making me healthier each and every day. Life Factor® OXXYPHENOLICS™ CLENSUP®  is a Mediterranean Polyphenol Concentrate with Probiotics. With an  ORAC value of more than 35,000, it contains 3 billion probiotics and antioxidant polyphenols that have an anti